Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Que paseu un bon estiu! (les mans)

Que paseu un bon estiu! (les mans)

  Carme,  crec que és el dibuix que em vas demanar. Espero que sigui del teu gust. Bon estiu! I ara us explico la història que us vaig prometre la setmana passada. Com sempre no m'hi invento res, ja ho sabeu.  Fa molts anys vaig conèixer una noia extraordinària. Una gran persona. Es dedicava a la publicitat. És la Laura (em sap greu no recordar com es diu de cognom) Quan hi havia una campanya per fer la publicitat d’algun producte, ella hi col·laborava. Un dia m’explicava que era model, però no una model de tot el cos, ni de vestits de moda sinó només de les mans. És veritat, tenia unes mans perfectes per a les necessitats de comunicació que aquestes poden arribar a tenir i que tan ben estudiades tenen en el món de la publicitat. La Laura m’explicava que a la celebrada campanya del iogurt Danone (la dels “Cossos Danone”) i on sortia la   Cindy Crawford ,  en un moment determinat, l’estrella nord-americana obria la nevera per agafar-ne un iogurt… Doncs ...