Una imatge d'UBÚadella / GATARO Quina gràcia!! Albert Boadella es posava sempre contra tot " Quisqui ", i nosaltres anàvem a veure'l perquè era descarat, i feia tot allò que a fer un artista: provocar, posar-se contra el poder i no deixar que es facis deus. Que divertit era aquell " UBÚ PRESIDENT" en què es ficava amb el Jordi Pujol. Que divertida aquella obra què es ficava amb Felipe González, i contra els socialistes en general, o almenys amb la majoria. Però a vegades la vida dóna molts toms i tota l'admiració cau a bocins. Ara un grup teatral de Barcelona ha organitzat un " UBÜadella " i el que criticava passa a ser criticat. Ah!, però ara el crític Boadella ja no defensa la necessitat de criticar i riures de tothom. Ara critica amb una ferocitat digne dels pitjors dels bitxos a tots aquells que ironitzen sobre ell. No, no, jo no el critico per haver-se fet del PP, ell té tot el dret de fer-se de qui vulgui. Si ara h...