CATALÀ I CASTELLÀ En el suplement del diari El Pais del passat dissabte hi havia un interessant article que parlava sobre una possible “ nova ciència ” amb el nom de “ la psicología de la apariencia ”. A casa vàrem parlar força de aquests tema, però a poc a poc ho vam desviar fins a un altra cosa que ens va passar l’altre dia. Després ho explico, però abans vull dir que a quests dies passats que no he estat en el bloc només ha estat per culpa d'un refredat enorme que en vista que no desapareixia sinó tot el contrari i davant del perill que es convertís en una pneumònia els metges van optar per envi...