Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades d'aquesta data: desembre, 2015

Mi niño trans

Aquesta carta no és meva, (Mi niño trans) ni se de qui és, la vaig trobar per Internet un dia que buscava el perquè els nens amb discapacitat intel·lectual, pateixen a l'escola tota mena de discriminació per fet de ser "diferents". La vaig guardar perquè em va semblar magnífica. Us la deixo aquí.  Crec que val la pena, precisament en un moment que cal recordar l’ Alan , el menor transsexual de 17 anys que es va suïcidar la vigília de Nadal, i per exigir a la societat que planti cara davant la transfòbia i eviti més casos com el seu. «No és un suïcidi, és un assassinat social», deia un manifest que es va llegir dues vegades. Un dia els pregunto els meus amics  perquè els nens i nenes de la classe no eren amics seus. Algun d’ells expliquen perquè eren insultats o inclús els hi pegaven per no se iguals. Estic segur que part de la societat dóna un pas enrere quan actua d'aquesta manera. Mireu, els hi pregunto (posant com a comparació "El ...

Dedicat a les persones amb Discapacitat Intel•lectual [El llibre de la selva] //Dedicado a las personas con Discapacidad Intelectual, [El Libro de la selva]

Biblioteca Balsareny A l'abril a la Biblioteca em van dir: Hem pensat amb tu perquè escriguis una història, què serveixi per al Club de Lectura de la Biblioteca. És per les persones amb  Discapacitats Intel·lectuals, d' Ampans ,  venen els dilluns. És "El diari d'Anna Frank " Vam començar, i a poc a poc vam anar avençant. Es llegia, es comentava. Parlaven d'altres coses relacionades o no, amb el tema. Així fins al final. No ens la vam prendre amb tristesa, ho vam fer pensant què havíem llegit un dels millors llibres que s'han llegit mai. Vam aprendre que el que va passar allà un dia molt llunyà no torni a passar mai més. I si ens posem tristos, ho deixen per un altre dia, o un altra estona, i mentrestant parlarem de l'Anna, del cel i dels ocells com si estiguéssim a la seva finestra. D'acord? Així va començar tot, i vaig agafar tanta estima a totes les persones que venien, que a poc a poc he anat deixar una mica el bloc, mig a...