Aquesta carta no és meva, (Mi niño trans) ni se de qui és, la vaig trobar per Internet un dia que buscava el perquè els nens amb discapacitat intel·lectual, pateixen a l'escola tota mena de discriminació per fet de ser "diferents". La vaig guardar perquè em va semblar magnífica. Us la deixo aquí. Crec que val la pena, precisament en un moment que cal recordar l’ Alan , el menor transsexual de 17 anys que es va suïcidar la vigília de Nadal, i per exigir a la societat que planti cara davant la transfòbia i eviti més casos com el seu. «No és un suïcidi, és un assassinat social», deia un manifest que es va llegir dues vegades. Un dia els pregunto els meus amics perquè els nens i nenes de la classe no eren amics seus. Algun d’ells expliquen perquè eren insultats o inclús els hi pegaven per no se iguals. Estic segur que part de la societat dóna un pas enrere quan actua d'aquesta manera. Mireu, els hi pregunto (posant com a comparació "El ...