Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Cremaràs a l’infern

Cremaràs a l’infern

SAEED KHAN / AFP Fa uns dies escoltava la notícia sobre  els  incendis a Austràlia. Deien que hi havia mort fins aquell moment milions d'animals. No m'ho podia creure. S'haurà equivocat, em deia, però en una altra cadena (menys "agressiva",  menys cridanera)  deien la xifra actualitzada i moltes més notícies al respecte. Com el recorregut de les cendres fins a Nova Zelànda. Avui Austràlia, ahir Brasil i Àfrica. També Canadà, i Califòrnia, (amb menys quilòmetres quadrats), i també el nostre País amb la distància de la grandària, es clar, però també molt important. Què ens queda, em pregunto. Molt trist, molt . « Califòrnia és la cinquena economia del món. Té una producció anual estimada en tres bilions de dòlars. Allà hi ha la seu d’algunes de les corporacions que han dominat la transició al segle XXI: Apple, Google i Facebook. Califòrnia encara fabrica els somnis de més de la meitat del planeta. Ha implantat l’...