MARÇ 17 Estimades amigues i amics. Avui una amiga meva, m’ha enviat aquest vídeo i una targeta on ens saluda i ens dedica unes paraules. Ella encara que, ni la coneixeu ni us coneix, ja li explico jo que sempre estem junts per a tot, per la lectura i els seus personatges, però també per nosaltres mateixos, per les coses que fem i ens passen. Veus, i ara ens passa que ens trobem molt a faltar, però només per un temps. Les abraçades i petons es multiplicaran per mil tan bon punt ens retrobem. Les paraules que ens diu escrites en una targeta molt maca són aquestes: “Un veritable amic coneix les teves debilitats, però també et fa conèixer les teves fortaleses, sent les teves pors i les allunya, reconeix les teves mancances, però accentua les teves possibilitats” Una forta abraçada. Qui vol estar subjecte a terra si pot volar i vèncer així les lleis de la gravetat? L’animació és un espai meravellós per plasmar idees d...