Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta Brindis por un 19 de diciembre

Brindis por un 19 de diciembre

     Una imatge per deu milions de paraules. Oriol Junqueras és detingut a Barcelona i introduït emmanillat en la part posterior d'un furgó policial que ha de conduir-lo a Madrid. En el recorregut, ple de viratges forçats, eslàloms impropis, perquè el cos del detingut xoqués amb tot el rellevant de l'interior del furgó, li amenitzen el trajecte amb música a tot volum de “ Himno de España ” i la cançó " Que viva España " de Manolo Escobar. En entrar a la presó se sent un enregistrament entre dos policies de la porta d'entrada: "A este le arreglaran hoy el otro ojo". Ja no feia falta que es pronunciessin els tribunals de Luxemburg o Estrasburg. Allò era el que era: un atemptat flagrant, impropi no ja d'autoritats, sinó de simples éssers humans. El Caín (feixista) de nou contra Abel. Avui, per a la meva alegria interior, s'ha iniciat un procés contrari. Una autoritat judicial europea ha fet el primer pas per a desemmascarar a tant ...