Segueix estan d'actualitat la cançó deLa Trinca .... LA CONSTI DEL DISC "PEL BROC GROS" DEL 1979 Segons la constitució Espanya és una nació "llena de gracia y de sal" que té el mar a un cantó i a l'altre Portugal. Són ciutadans espanyols lladres i guàrdies civils, capellans, frares i monges, "carajillos" i taronges, mantecados i pernils. I també diuen que ho són l'Agustina de Aragón, el "Cipote" d'Archidona, el Futbol Club Barcelona i l'Estàtua d'en Colon. I ara aquest país, que consti, que consti, si no va pitjor, anirà millor perquè ja tenim la "consti", la "consti", perquè ja tenim la constitució. Els obrers en general podran fer vaga legal sempre i quan es garanteixi que mai no s'interrompeixi la jornada laboral. Per mirar d'erradicar aquesta absurda mania no podrà cap ciutadà torturar cap policia ni que vagi de paisà. I ara aquest país... Espanya no és di...