Ho deia per la ràdio una jove estudianta que parlava de les paraules que a la seva manera de veure han d'anar amb majúscules o minúscules. També tractava el tema de ...: " Sí, sí, el redactor ho ha escrit perfectament, però posant-ho al cercador del DIEC2 la resposta és: “No s’ha trobat cap entrada coincident amb els criteris de cerca”. Ja seria tot molt llarg, però encara hi ha un altre tema ... Aquests de moment no els toquem, em fa por de no anar-me'n d'una cosa a l'altra. Fem aquets, si us sembla bé. No sé si té gaire sentit que una expressió complexa que és indubtablement un concepte comú, quan l’escurcem per fer més via, agafem cadascuna de les inicials que formen el conjunt i les posem amb majúscules. Els italians van al davant en aquest punt, i també en diverses qüestions de la llengua pràctica, com ara en allò que ja vaig explicar i en altres coses acostades: n’hi ha prou de pensar en l’eliminació de la...