La llengua, encara Una vegada més, una atzagaiada contra el model d’immersió lingüística, que tan bé ha funcionat durant trenta anys, sense problemes i amb el consens de la immensa majoria de forces polítiques, educatives i socials, i que tant de bé ha fet per a la cohesió del país. Emparant-se en la sentència del TC contra l’Estatut , que ha destralejat els pactes i equilibris de la Transició, una interlocutòria puntual sobre una denúncia concreta ha mogut el TSJC a “donar un ultimàtum” a la Generalitat perquè modifiqui el model lingüístic i introdueixi (per a tothom, no pas tan sols per al cas concret dels denunciants, que ja seran atesos en la seva voluntat) el castellà com a llengua vehicular de l’ensenyament al costat del català. Una aplicació estricta d'aquest principi a les nostres escoles faria entrar en fallida el model d'immersió i normalització lingüística, que s'aplica des del 1983, i que garanteix que tot l'alumnat que surt de les escoles i instituts de C...