Cercar en aquest blog

dilluns, 7 de gener del 2008

mi pequeño homenaje a la mujer


www.Tu.tv

3 comentaris:

xavi ha dit...

Ep Josep!!

Doncs res, que passava per aqui i m'he animat a deixar-te un comentari. Felicitats pel blog, fa estona que l'estic llegint i està molt bé.

Ens veiem pel poble.
Salut!!

Mariaisabel ha dit...

JOSEP ESTRUEL,
Gràcies per aquest video.
Jo sempre dic que afortunadament, no tots els homes son iguals.
Felicitats pel blog, m'agrada molt.Perdona que no hagi posat comentaris en algún, però es que derrerament vaig una mica malament de temps.
Ahhhhhhh, he gaudit molt amb el blog de Llach. Gràcies una vegada més.
Salutacions

Monica ha dit...

Gracias Josep por tu visita y por este homenaje que le haces a las mujeres.
A veces a los hombres les cuesta un poco decirnos lo que sienten , lo dan por sentado y a nosotras nos encanta que nos llenen el oído con palabras dulces.
Besos

Anne Frank

  Annelies Marie Frank , més coneguda com Anne Frank (12 juny 1929  – març de 1945), fou una adolescent alemanya jueva nascuda a Frankfurt d...