Cercar en aquest blog

dimecres, 30 de març del 2016

un minut de silenci / un minuto de silencio






Els conflictes bèl·lics obliguen a la població civil a fugir del seu país per salvar la vida, però a fora només els esperen camps de refugiats sense els recursos necessaris per sobreviure. Després intenten arribar a Europa, que no està preparada per rebre’ls, i molts moren pel camí



La noticia és que una nena es va negar a fer un minut de silenci pels últims atemptats a Brussel·les, la professora la va fer fora de classe i els companys es van quedar molt estranyats sense saber el perquè de tot allò. Entenc que aquesta conducta els va haver de causar algun tipus d'efecte.

Per a mi el que aquesta nena va fer és un acte totalment solidari encara que no ho sembli. El motiu d'aquesta conducta és que el col·legi encara no ha fet cap minut de silenci pels milers de morts que cada dia moren en la guerra dels "refugiats" i en totes les guerres del món.

Jo haguera fet el mateix que aquesta nena, negar-me. Per tant les coses es veuen i es jutgen segons si és a prop o lluny, o segons quin país toqui, també existeixen persones més evolucionades, menys manipulables com és el cas d'aquesta nena, tot un exemple, beneït exemple per a l'època tan covarda que ara mateix la societat demostra ser.







Una niña se negó a hacer un minuto de silencio por los últimos atentados en Bruselas, la profesora la envío fuera de clase y los compañeros se quedaron perplejos. Entiendo que esa conducta les tuvo que causar algún tipo de efecto.
Para mí lo que esa niña hizo es un acto totalmente solidario aunque no lo parezca. El motivo de esa conducta es que el colegio todavía no ha hecho ningún minuto de silencio por los miles de muertos que cada día mueren en la guerra de los " refugiados " y en todas las guerras del mundo.

Yo hubiera hecho lo mismo que esa niña, negarme. Por lo tanto las cosas se ven y se juzgan según lo cerca o lejos que nos toque, también existen personas más evolucionadas, menos manipulables como es el caso de esta niña, todo un ejemplo, bendito ejemplo para la época tan cobarde que ahora mismo la sociedad demuestra ser.





Aznar convencido que España ha salido ganando con la guerra de Iraq (Periodico ARA)
Esta es la única vez que de verdad la gente salió a la calle. 
No a la guerra!!! El resto,  una vela, una flor, una banderita y un “Estamos contigo”.

Ultimamente en casi todos las entradas quedan las letras desconfiguradas. No es que sea yo quien lo haga. La verdad es que no quedan bien, pero no se ni porque pasa, ni que puedo hacer para que todo quede igual.

Siempre procuro dar la referencia editorial, y espero que se entenderá que lo hago desde la admiración y con ánimo de recomendarles -no con ningún ánimo de lucro, obviamente, ni con intención de perjudicar los derechos de nadie, todo lo contrario-.

 Si en algún caso se detecta en este post conflicto de copyright o de cualquier otro tipo, agradeceré que me lo hagan saber y  lo suprimiría inmediatamente. 

Fotos de internet.








Trampa de foc (I) de Núria Martí Constans

     Els primers anys del segle XX van ser anys d’avenços, creixement i revolució.   En aquell món dinàmic, les dones hi van tenir un paper ...