Cercar en aquest blog

dimecres, 10 de febrer del 2016

 L'Hospital Clínic recapta fons per implantar una teràpia pionera contra la leucèmia / El Clínic pide medio millón para implantar un novedoso tratamiento contra la leucemia




Una idea que va començar amb un concert solidari
Organitzar un concert solidari. Aquest va ser el projecte de final de batxillerat de l'Ariana Benade i dues companyes. Però, en ple muntatge del concert, l'Ari va recaure de la leucèmia i tot plegat va agafar un nou sentit. Un cop recuperada, amb el suport de la seva mare, l'Àngela, decideixen donar més volada al projecte. Demanen als metges què poden fer. Què necessiten els malalts de leucèmia. L'equip del Clínic els planteja apostar per fer realitat la teràpia CART a Barcelona i per reforçar la unitat d'atenció domiciliària per a pacients oncològics. Amb la col·laboració de l'hospital i de diverses empreses implicades neix el projecte ARI (Assistència Recerca Intensiva). El punt de partida per difondre el projecte serà un concert de Love of Lesbian a la sala Luz de Gas el pròxim dia 25. També recapten donacions (consulteu a projecteari.com).

L'Ariana té 18 anys i en fa gairebé cinc que li van diagnosticar una leucèmia aguda.  [Aqui]



TRADUCCIÓN

 
Una idea que empezó con un concierto solidario

Organizar un concierto solidario. Este fue el proyecto de final de bachillerato del Ariana Benade y dos compañeras. Pero, en pleno montaje del concierto, Ari recayó de la leucemia y todo tomó un nuevo sentido. Una vez recuperada, con el apoyo de su madre, Àngela, deciden dar más vuelo al proyecto. Piden a los médicos que pueden hacer. ¿Qué necesitan los enfermos de leucemia.

El equipo del Clínic les plantea apostar por hacer realidad la terapia CART en Barcelona y para reforzar la unidad de atención domiciliaria para pacientes oncológicos. Con la colaboración del hospital y de varias empresas implicadas nace el proyecto ARI (Assistència Recerca Intensiva)). El punto de partida para difundir el proyecto será un concierto de Love of Lesbian en la sala Luz de Gas el próximo día 25. También recaudan donaciones (consultar a projecteari.com).


Ariana tiene 18 años y hace casi cinco que le diagnosticaron una leucemia aguda. [Aquí]


Siempre procuro dar la referencia editorial, y espero que se entenderá que lo hago desde la admiración y con ánimo de recomendarles -no con ningún ánimo de lucro, obviamente, ni con intención de perjudicar los derechos de nadie, todo lo contrario-.
 Si en algún caso se detecta en este post conflicto de copyright o de cualquier otro tipo, agradeceré que me lo hagan saber y  lo suprimiría inmediatamente.

Noticia y fotos    El punt Avui

Muchas gracias

8 comentaris:

Tot Barcelona ha dit...

A ver si tienen éxito y salen adelante ¡¡¡

Mari-Pi-R ha dit...

Un buen proyecto del que espero que vea la luz y de la ayuda necesaria, un saludo.

xavier pujol ha dit...

El Clínic de Barcelona està fent avenços molt importants en la lluita contra el càncer.
Sé del que parlo perquè sóc dels afortunats que (de moment) s'han guarit d'un càncer. Però encara hi ha moltíssima feina a fer, molta investigació i més personal i llits per als, cada vegada més, pacients que necessitem tractament.

Josep ha dit...

Si, Miquel, estoy seguro que lo conseguirán!!
Tu sabes tan bien como yo lo mucho que saben sus investigadores y médicos de cada tipo de cáncer. Estos por ejemplo más otros seis, igual los ves aquí como en EEUU.

Muchas gracias,
Salut.

Josep ha dit...

Mari-Pi-R, estoy seguro que lo conseguiran, lo único es que una investigación no se puede hacer en muy poco tiempo. Hay que contar que el cáncer es dificil de curar, a peasr que la leucémia tiene un gran pronóstico. Por otra parte hay enfermos, no enfermedades.

Una abraçada.

Josep ha dit...

Xavier, quina alegria em dónes dient-me que estàs bé!!
Si que queda molta feia a fer, el càncer és molt complicat de poder redimir-lo, en cas que sigui incurable. Però procuren portar-lo en un estat crònic. Jo ja fa molts anys que també i ballo. No fa gaire vaig llegir una llista dels hospitals espanyols més ben situats. Els catalans eren els penúltims, i en canvi per Europa els cinc hospitals de Barcelona són referents a Europa. El primer el Clínic. Tu ho entens? Xavier, a mi el tractament me'l donen a la farmàcia del mateix hospital, perquè és un cas d'investigació, i val una fortuna. També hi ha infermeres que se'n van fora del país, o Anglaterra o Austràlia.

Montse.G. ha dit...

Lo conseguirán, Josep. Es una lucha en la que muchas personas ponen cada día ilusión y alma. Estoy segura que el cáncer un día dejará de ser la enfermedad que es hoy. Pero aunque como dices, no hay enfermedades, hay enfermos, cada vez son más los que se pueden beneficiar de los avances en la investigación de los diferentes tipos de cáncer. Cuántas mujeres hoy se benefician de las terapias para el cáncer de mama; pues poco a poco conseguiremos que otros tipos de cáncer también tengan un porcentaje de curación muy alto.

Una abraçada.

Josep ha dit...

Montse, tienes el alma de lo que eres, de profesional de la medicina. Es verdad que a no tardar lo conseguirán. Es como si tubieran el cäncer acorralado y si no fuera porque todos no somos exactamente iguales ya lo tendrian hecho. Otro de los problemas que hay, o quizás ya no es que no solo es cada tipo y cada paciente sino que también cada etnia.
Muchas gracias.
Una abraçada.

Trampa de foc (I) de Núria Martí Constans

     Els primers anys del segle XX van ser anys d’avenços, creixement i revolució.   En aquell món dinàmic, les dones hi van tenir un paper ...